Laatste dagen - Reisverslag uit Littleton, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Littleton, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg

29 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Littleton

Morgen ga ik alweer naar huis. Wat gaat de tijd snel, maar het is tijd om naar huis te gaan.

De laatste dagen in Las Vegas waren super. Nog twee shows gezien, waarvan een met de liedjes van Micheal Jackson. Indrukwekkend al die stunts. Aan het eind was er zelfs een hologram van Micheal Jackson.

Zaterdag hebben we Matts verjaardag gevierd en zijn we in The Highroller (reuzenrad ) geweest. Duurde al met al een half uur, maar was het zeker waard. Ik denk dat het 's avonds nog mooier zal zijn, met alle lichten.

Nu komt het.... Ik vertrek de dag voor Halloween, dus dat zal ik niet mee maken, maar alles hier is in halloween sferen. Matt, Aaron en Katlyn hebben me naar een pompoen feestje gebracht, waar ik mijn eigen pompoen kon uit snijden. Nooit geweten dat je daar speciaal materiaal voor had, maar uiteindelijk is het gelukt, mijn eigen pompoen. Wat jammer nou dat die zo groot zijn, past niet in mijn tas om mee naar huis te nemen. Dan maar aan Matt gegeven nog voor zijn verjaardag, want ik wist echt niet wat ik voor hem moest kopen.

Nu weer in Colorado en vandaag gezien waar ze de munten in Amerika drukken. Jeetje mina een penny (1 cent) maken kost 2 cent, maar het maken van een dime (10 cent) kost maar 4 cent. Ze maken veel winst op het geld, maar doen daarvoor in ruil gratis rondleidingen en komen bij mensen die thuis scholing doen en prive scholen langs voor niks.

Nog een nachtje slapen en dan op weg naar huis. Aan alles komt een einde, vooral vakantie, die gaat altijd snel.

  • 29 Oktober 2014 - 23:30

    Anjowa:

    Lieve Inge,

    Alweer drukke dagen daar in Las Vegas voor jou, leuk dat je zo geniet van alles.
    Dat reuzenrad Inge ....... wat goed van jou ....... ik moet er niet aan denken, ik krijg het er al warm van pfffff.....t :-)

    Ja jòh, jouw vakantie zit er bijna op. Wat heerlijk voor je om weer naar huis te gaan. Dan eerst lekker bijkomen van alles.
    Iedereen kijk al naar je uit ( Jack zit al in de gang op je te wachten)

    Inge, een hele goede reis en ik bel je gauw!
    Groetjes ook van Danjel , Sybren en Andries
    Veel liefs, Jozefa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Littleton

Amerika

Op vakantie naar Denver, Californië en Las Vegas!!

Recente Reisverslagen:

01 November 2014

Weer thuis

29 Oktober 2014

Laatste dagen

24 Oktober 2014

Las Vegas

18 Oktober 2014

Tulare

09 Oktober 2014

Californie 2

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 4421

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 December 2014

Amerika

Landen bezocht: