Heenreis - Reisverslag uit Littleton, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Littleton, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu

Heenreis

Blijf op de hoogte en volg

10 September 2014 | Verenigde Staten, Littleton

Gisteren morgen ben ik vertrokken vanaf Schiphol. Bij het inchecken wilde mijn paspoort niet. Ik naar de helpdesk, bleek er iemand te zitten die uit Denver komt. Bij toeval ik vloog naar Denver. Uiteindelijk bleek dat ik op een knop had gedrukt en dat hoefde niet.

In het vliegtuig bleek ik naast mensen uit Marum te zitten, dat ligt bij de grens van Friesland en Groningen. De man kwam oorspronkelijk uit Drachten. Wie had dat gedacht, op weg naar Amerika Fries te praten.

De tussenlanding was op Chicago en ik had een korte tussenstop. Ik zat helemaal achtering het vliegtuig, daardoor kon ik er niet snel uit. Bij de douane stond een mega rij en er waren nog loketten dicht. De rij was zo lang, dat ik mijn volgende vlucht miste. Ik kreeg een nieuw ticket, maar ik kon Stacy niet bereiken die mij zou ophalen. Naar huis gebeld en gelukkig lukte dat hun wel. Ik was al in paniek, straks staat ze meer dan een uur te wachten. Het vliegtuig vertrekte een uur later.

Op de route was het slecht weer, waardoor we moesten om vliegen. We mochten heel af en toe even uit de stoel, maar dat duurde maar een paar minuten. We hadden op een gegeven moment 45 minuten vertraging, omdat we te laat waren vertrokken en moesten om vliegen. Bij het landen bleken we nog op tijd te zijn, wonder boven wonder.

Ik heb mijn eerste eten gehad een kipburger en een milkshake Cream en Cookies, was erg lekker, maar een beetje te groot (de milkshake). Daarna Danny verrast, want die moest op de kinderen van Lesley passen.

Vandaag een rustdag en de foto's komen nog.




  • 11 September 2014 - 12:28

    Mem:

    Lieve Inge.

    Je hebt een bijzondere reis gehad, met hindernissen.

    Gelukkig is alles goed gekomen.

    Hopelijk heb je meer tijd met de overstap op de terugreis.

    Geniet van je Amerika trip en de groetjes aan de familie.

    liefs mem


  • 11 September 2014 - 23:52

    Anjowa:

    Ha die Inge,

    Dinsdag veel aan jou gedacht, fijn dat je goed bent aangekomen.

    Wat leuk en lief van jou dat wij jou zo kunnen volgen!

    Ik geniet gewoon mee en ben benieuwd of je veel familie kan bezoeken.

    Lekker genieten en heel veel plezier en natuurlijk de groeten aan de familie!

    Veel liefs, je tante ût Stiens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Littleton

Amerika

Op vakantie naar Denver, Californië en Las Vegas!!

Recente Reisverslagen:

01 November 2014

Weer thuis

29 Oktober 2014

Laatste dagen

24 Oktober 2014

Las Vegas

18 Oktober 2014

Tulare

09 Oktober 2014

Californie 2

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 4426

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 December 2014

Amerika

Landen bezocht: