Californie - Reisverslag uit Temecula, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu Californie - Reisverslag uit Temecula, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu

Californie

Blijf op de hoogte en volg

05 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Temecula

Vorige week was ik nog in Colorado en hier heb ik al zo veel gedaan, dat het lijkt of ik hier langer ben. Dinsdag ben ik geland in San Diego. Wayne en Stacy hebben me naar het vliegveld gebracht.

Woensdag heb ik alle kleinkinderen van Jack en Dena ontmoet en zijn Dena, Amy, Chelsea de kinderen en ik naar het Birch aquarium in San Diego geweest. Was leuk en gezellig, vooral met de oudste twee. Rare wezens gezien, zeedraken en zeepaarden, die net planten lijken.

Donderdag heb ik Sally haar bijbelstudie gezien en gehoord. De kerk van hun gezien, wat groot! Daarna zijn Dena, Sally en ik naar Old Town Temecula gegaan en hebben het museum gezien, hoe de mensen vroeger leefden. Tevens proberen ze de nieuwe en gerenoveerde gebouwen oud te laten lijken. Je kan zien, dat sommige gebouwen nieuwer zijn, maar ze gebruiken de oude stijl.

Clark en Erika ontmoeten we later in een Italiaans restaurant waar we gingen lunchen.

Vrijdag heb ik de kinderen van Jeff en Erika ontmoet en zijn we in de ochtend gaan paardrijden, bij een vriendin van Sally. Dat was leuk, we gingen om de beurt. Ze liet ons kort ervaren, wat ze doet met haar lessen. Het was lang geleden, dat ik heb paard gereden, maar het viel me nog mee hoe het ging het paard was een beetje lui. Het was warm en ze was al wat ouder, dus dat is te begrijpen.

's Middags zijn Jack Dena en ik in de jeep weg geweest, door indianen gebied en de bergen van Californië in. 's Avonds had Jack een optreden met zijn band in een restaurant waar we zijn gaan eten met z'n allen. Was leuk om te zien hoeveel lol ze hadden met het optreden.

Gisterochtend ben ik met Jack op zijn motor naar de vlag football wedstrijd van Asher, de zoon van Jeff en Erika geweest. Ik snapte er eerlijk gezegd niet zo veel van en hij speelde bijna niet, maar het was leuk om te zien hoe vooral de kleinere kinderen de iets oudere en grotere te snel af zijn.

's Middags zijn Jeff, Erika en ik naar Los Angeles en Hollywood geweest, echt super gaaf. Erika moest alleen eerst naar de kapper en we zijn pas laat in de middag vertrokken en kwamen rond etenstijd aan. Het was super om LA te zien met al de lichten.

Al met al tot dus ver een geslaagde reis!!! Ik ben op de helft.

Woensdag zouden we naar Disneyland, maar Erika moest werken we gaan nu morgen en we hebben passen, waardoor we overal sneller in kunnen:-D:-D.

Vandaag is er een lunch om mijn verjaardag te vieren, maar inmiddels zijn er een aantal mensen ziek..:-(

Dit keer geen foto's, Jack en Dena zijn er nu niet. Ze hebben een Apple computer en geen idee hoe het werkt om mijn foto's te kunnen vinden op de computer. Waarschijnlijk later deze week of de volgende keer dat ik schrijf.

  • 06 Oktober 2014 - 13:15

    Gerie:

    Hoi Inge.

    Wat heb je al veel gedaan in Californie.

    Wel leuk. Zo op de foto te zien heb je ook een nieuwe tas gekocht.

    Je staat tegenwoordig volgens mij op bijna iedere foto.

    Ing nog heel veel plezier deze dagen.

  • 07 Oktober 2014 - 15:30

    Tante Margriet En Omke Anne Peter:

    Hallo Inge,
    Wat maak jij een fantastische reis! We zijn zeer benieuwd wat je nog meer te vertellen hebt als je thuis komt.
    We willen je nu graag alvast feliciteren met je verjaardag (anders vergeten we dat de elfde geheid). Veel plezier voor de rest van je vakantie en we zien uit naar je volgende foto's en verslagen. Groetjes en dikke tút,
    Omke Anne Peter en tante Margriet

  • 09 Oktober 2014 - 17:24

    :

    Hoi mem,

    Ja Jeff neemt net als Stacy overal foto's van. Die van Stacy staan op haar camera.

    De tas is een super tas voor 25 dollar en echt leer.

    Liefs

    Hoi Anne Peter en Magriet,

    Ja het is super hier. Alvast bedankt voor de felicitatie. Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Temecula

Amerika

Op vakantie naar Denver, Californië en Las Vegas!!

Recente Reisverslagen:

01 November 2014

Weer thuis

29 Oktober 2014

Laatste dagen

24 Oktober 2014

Las Vegas

18 Oktober 2014

Tulare

09 Oktober 2014

Californie 2

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 4416

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 December 2014

Amerika

Landen bezocht: