Tulare - Reisverslag uit Tulare, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu Tulare - Reisverslag uit Tulare, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu

Tulare

Blijf op de hoogte en volg

18 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Tulare

Tijd gaat snel. Het is meer dan een week geleden, dat ik heb geschreven en nog minder dan 2 weken en ik ben weer thuis.

Vorige week vrijdagochtend 10.00 ben ik aangekomen in Fresno. Max en Nadine hebben me opgehaald en daarna voor mij geluncht voor hun gebruncht met Cole, Allison en baby Allery.

Daarna een lange rit naar Cambria een plaats aan de kust waar Max en Nadine hun tweede huis hebben. Nadine en ik zijn naar Hearst Castle geweest. Heel indrukwekkend en groot. Het is een combinatie van de oude Griekse en Romeinse stijl. We hadden de avond rondleiding. Dat is de enige rondleiding waarbij er mensen verkleed zijn en doen alsof ze daar te gast zijn.

Zaterdags was mijn verjaardag. Mijn familie vierde mijn verjaardag zonder mij, maar ook een beetje met mij. We hebben geskypt, alleen konden zij mij horen en zien, maar ik hun niet. Uiteindelijk hebben zij mij gebeld. Daarna zijn we naar de vuurtoren geweest en een uitgebreide luncht bij de oceaan. Terug in Cambria heb ik met Nadine geshopt en heeft ze mijn verjaardagscadeau gekocht en een stukje verjaardagstaart. Al met al een hele geslaagde verjaardag.

Zondag was Morro bay waar normaal gesproken veel otters zijn, maar in dit geval in eerste instantie zagen we niet 1. Toen we tegen de avond terug kwamen was er na lang zoeken 1 ver weg en later nog een paar.
Tevens zijn we op zoek gegaan naar herten, die er normaal gesproken meer dichtbij hun huis zijn, maar nu zagen we er 1. Die ene is genoeg, want dat betekend, dat ik ze heb gezien.;-)

Maandag zijn we naar Tulare gereden en Mark, Shari en Weston ontmoet. Tevens ben ik bij Mark en Shari gebleven. Mark is de zoon van Max en Nadine en Weston is de zoon van Mark en Shari.

Dinsdag heb ik een ander deel van de familie ontmoet en daarmee avondgegeten. Normaal doen ze dat op dinsdag in een tacorestaurant, blijkt die dicht te zijn wegens restauratie. Gekke dingen gebeuren terwijl ik hier ben.

Woensdag een rustige dag, iedereen was aan het werk. 's Avonds uiteten geweest en gebowld met Weston en vrienden van hem. De eerste keer werd ik 3de en daarna alleen maar laatste, maar het was gezellig.

Donderdag naar de Sequoia's, de ontzettend hoge en grote bomen. Ik ben al niet zo groot, maar ik voelde me ontzettend klein. Ze waren zeer indrukwekkend en mooi. Andere kleur hout, meer bruin, rood achtig.

Gister naar San Fransisco! Een lange rit om in 1 dag te doen, maar daarom niet minder leuk. We kwamen rond lunchtijd aan en hebben eerst gegeten. Daarna de ducktour (eend rondleiding) De bus zag eruit al een eend. Veel gezien en het ging zelfs in het water. San Fransisco heeft ontzettend mooie gebouwen. De rondleiding ging door Chinatown, maar als ik weer terug kom wil ik er door heen lopen. De Golden Gate natuurlijk niet te vergeten. Alcatraz gezien, maar niet van dichtbij.

Vandaag een rustige dag. Waarschijnlijk naar Fresno er is een glow in the dark volleyball wedstrijd, waar Cole en Allison iets mee te maken hebben. Wat precies nog geen idee.

  • 18 Oktober 2014 - 21:34

    Anjowa:

    Hoi Inge,

    Net je verslag gelezen en de foto's bekeken. Ik kan me indenken hoe klein jij je voelde bij die Sequoia's.

    In gedachten zag ik je al lopen door San Fransisco en Chinatown. Druk maar heel gezellig vooral met Max en Nadine. (leuke herinneringen kwamen weer boven).

    De vakantie schiet al op voor jou maar .......... geniet er nog maar van!

    Wij kijken al wel naar je uit :-)

    Veel liefs van ons allen, Jozefa

  • 19 Oktober 2014 - 06:59

    Inge :

    Hoi Jozefa,

    Ik was met mark en shari in San Francisco. Max is geopereerd aan huidkanker. Gaat de goede kant op. Ik ben door China town getourt. Volgende keer lopen, als ik terug kom.

    Ik heb nog een een goede week in las Vegas in het vooruitzicht.

    Groetjes

  • 19 Oktober 2014 - 10:01

    Gerie Wagenaar:


    Hai Inge.

    Ja Inge de tijd gaat snel. als je het zo druk bet op vakantie.
    Je komt straks met een hele ervaring rijker weer thuis.

    Het is niet voor te stellen dat je heir binnen 2 weken weer bij ons op de bank zit.

    Geniet nog van je 2 weken vakantie.

    liefs heit en mem

  • 19 Oktober 2014 - 12:41

    Frans En Hanny Banning:

    Volgens je verslag, heb je al veel gezien. Mooi dat de familie zo goed op je past. Ze zijn heel hartelijk voor de buitenlanders. Ook nog onze groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tulare

Amerika

Op vakantie naar Denver, Californië en Las Vegas!!

Recente Reisverslagen:

01 November 2014

Weer thuis

29 Oktober 2014

Laatste dagen

24 Oktober 2014

Las Vegas

18 Oktober 2014

Tulare

09 Oktober 2014

Californie 2

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 4414

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 December 2014

Amerika

Landen bezocht: