Californie 2 - Reisverslag uit Temecula, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu Californie 2 - Reisverslag uit Temecula, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu

Californie 2

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Temecula

Sinds het vorige verslag heb ik een drukke paar dagen gehad.

Zondag hebben we hier mijn verjaardag gevierd. Eerst gegeten bij Shogun een Japans restaurant. Ze maken het eten aan tafel klaar en doen er een show bij, echt super gaaf. Helaas waren Amy, Chelsea en Andy ziek. Daarna hebben we met z'n allen naar Jack en Dena het feest voortgezet. Gezwommen en taart gegeten. Andy en Chelsea zijn gelukkig nog even langs geweest.

Een dag later stond Disneyland op het programma. We kregen van vrienden van hun een snelpas voor een attractie en de tijd maakte niet uit. Helaas was Mickeys Halloween party 's avonds, waardoor het park vroeg was gesloten. 12 attracties in 8 uur is nog veel. We hadden veel passen, waardoor we sneller in een attractie konden, plus Erika leidde ons rond en ze liep super snel. Thunder Mountain, Finding Nemo, Space Mountain en Splash Mountain waren mijn favorieten. Bij Splash mountain had Jeff een goed idee, Makenna voorin, daarna ik, Erika en hij achterin. Heel goed idee, zodat hij niet nat werd, maar wij waren zeiknat. Bij de laatste grote splash dacht ik O NEE niet nog meer water... Het was een warme dag, maar toen we Splash Mountain deden koelde het al weer af. We hebben lol gehad.

Dinsdag heb ik leren surfen. In eerste instantie met Clark, maar hij was geopereerd aan zijn schouder, dus kon me maar met 1 hand helpen. Er was een leerling van bijbelstudie die mij ging helpen. Toen we bij het strand waren, was hij aan het surfen. Uiteindelijk stond ik, en de laatste golf kon ik zelfs afspringen, omdat de golf voorbij was. Ze zeggen dat het een prestatie is voor de eerste keer, ik heb geen idee, nog nooit iemand voor de eerste keer zien surfen. Het was wel super gaaf.

Gister met Dena en Makenna naar Sea World geweest. We zijn begonnen in een attractie, leek een klein beetje op Splash Mountain alleen werd je minder nat. Dena was dit keer de gene die hard schreeuwde. Het leek vrij rustig in het park, maar wanneer je bij de shows kwam was het toch wel druk. De beste show was met de zeeleeuwen en otters. Tevens hebben we een klein stukje gezien hoe ze de otters trainden. De orka's waren indrukwekkend om te zien, omdat ze zo groot zijn en kunnen springen en alles. De dolfijnen show was gewoon gaaf. Mensen die met dolfijnen zwemmen en hoe ze de trucjes leren ik heb geen idee, maar ik was blij dat ik niet voorin zat anders werd je dweil door nat. Hetzelfde met de orka's.

Vandaag een rustige dag, de was doen en tas inpakken voor morgen. Geen idee wat verder. Morgenochtend vroeg vertrek ik naar Tulare en daar maar kijken wat we daar beleven. Ik weet dat ik daar tot dusver een rustdag heb en geen idee wat ze daar hebben gepland.

  • 09 Oktober 2014 - 18:40

    Gerie :

    Hoi Inge.

    Goh zeg wat heb jij leuke dingen gedaan deze week.

    Wat leuk dat ze je verjaardag zo hebben gevierd.

    Als ik dit bericht zo lees:dan mag thuis nog wel een week vakantie hebben om bij te komen.


    liefs mem

  • 09 Oktober 2014 - 22:48

    Anjowa:

    Ha die Inge,

    Wat heb jij het toch druk, met al die leuke uitjes ;-)

    Ik geniet op afstand ook weer even van je mee en zie je in gedachten al in Sea World.

    Ja die dolfijnen en die Orka's zijn fantastisch hé, daar hebben wij toen (jaren geleden) ook zo van genoten!

    En je mem schrijft al van dat je wel een week extra vakantie mag hebben om bij te komen.

    Nou Inge, ik denk wel twee weken, je hebt al zoveel gezien en gedaan. Wij kijken al naar je verhalen uit.

    Wij wensen je nog heel veel vakantieplezier en lekker genieten.

    Groeten aan Audrey en familie en alvast een dikke verjaardagsknuffel en liefs uit Stiens van ons allen!




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Temecula

Amerika

Op vakantie naar Denver, Californië en Las Vegas!!

Recente Reisverslagen:

01 November 2014

Weer thuis

29 Oktober 2014

Laatste dagen

24 Oktober 2014

Las Vegas

18 Oktober 2014

Tulare

09 Oktober 2014

Californie 2

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 4408

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 December 2014

Amerika

Landen bezocht: