Eerste week - Reisverslag uit Littleton, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Littleton, Verenigde Staten van IngeWagenaar - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg

16 September 2014 | Verenigde Staten, Littleton

Het is bijna een week geleden, dat ik ben vertrokken naar Amerika. De eerste dag heb ik bijna niks gedaan. Het was mooi weer en na het avond eten zijn we naar Chesterfield gegaan. Het is een State park. Het was er heel erg mooi, er waren zelf mensen aan het zwemmen in een meer, waarschijnlijk aan het trainen voor een triatlon ofzo. Ik heb de paarden van een vriendin van Stacy gezien, die in Chesterfield staan en misschien mag ik er op rijden, tijdens de vakantie.

De donderdag was het ontzettend slecht weer, koud en regenachtig. We zijn gaan zoeken naar een winterjas, omdat de oude zo goed als op was. Elke winkel heb ik zo'n beetje gezien. Op de weg terug zei Stacy, waarschijnlijk zul je het niet leuk vinden, maar we kunnen altijd nog naar deze winkel gaan. Ze verkopen er tweedehands kleding. Niet alles, maar alleen stijlvolle kleding. Er was een jas, die zagen we tegelijk en dat was hem een stijlvolle warme jas, ze noemen het hier een down jacket, een jas met veren. Het is licht en warm.

Vrijdags zijn we naar hun huis 'cabine' in de bergen gegaan. Het was er ontzettend mooi, maar ook koud door de wind. We zijn gaan vissen in een boot. Het was zo grappig, omdat ik niet wist hoe ik de hengel moest uitgooien, om hem verder te krijgen dan vlakbij de boot. Ik vroeg het Stay en ze deed het voor en ik na, een paar seconden later ving ik een grote regenboogforel. Toen we hem binnen hadden gehaald en ik mijn vislijn terug had gegooid, ving ik in een paar seconden weer een. Het is serieus waar geen grapje. Nu komt het punt ze hingen aan een slinger van metaal en we kwamen dichtbij de rotsen, omdat het zo hard waaide. Uit alle haast vergat Danny ze binnen te halen, waardoor de propellor van de moter ze heeft afgesneden. Daarna hebben we geen vis meer gevangen.

De volgende morgen zijn we weer gaan vissen, met mooi weer en weinig wind. Toen hebben we het limiet gevangen, wat mocht. Bij de lunch een aantal opgegeten, smaakt heel erg goed. 's Middags zijn we in een atv (Ranger) gaan rijden over hun terrein, mijn eerste keer rijden in Amerika was supergaaf off road. Ik was alleen zo op de weg aan het letten, dat ik de boom niet had gezien en Danny zat achterin en de tak van de boom raakte hem, Oeps.

Gister zijn we terug gereden en hebben Lindsy haar verjaardag gevierd.

Vandaag een rustige dag bij de ouders van Stacy, omdat we morgen naar Mount Rushmore gaan en dat is ongeveer 6 uur rijden.

Groetjes

p.s. er zijn foto's:D


  • 16 September 2014 - 11:16

    G.wagenaar:



    Hoi Inge.

    Wat heb je daar leuke dingen gedaan. Wie had dat kunne bedenken dat jij daar zou gaan vissen en dan en je eigen gevangen vis opeten?

    Hoe is het met Danny afgelopen na de aanvaring met de tak?

    Mooie foto's zeg vooral de natuur foto's.

    liefs mem








  • 16 September 2014 - 14:48

    Inge :

    Hij zei dat ik hem bijna had vermoord, maar hij heeft geen schrammetje.
    Ja ik heb het enorm naar mijn zin.

  • 16 September 2014 - 22:30

    Marlies De Jong:

    Sjucht er super út, inge! Geniet ervan!

  • 19 September 2014 - 00:11

    Anjowa:

    Inge, wat hartstikke goed van jou om je zelf gevangen vis te eten!

    En wat een prachtige foto's.
    We hebben er van genoten, bedankt hé.

    Nog veel vakantie-plezier gewenst en groetnis ût Stiens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Littleton

Amerika

Op vakantie naar Denver, Californië en Las Vegas!!

Recente Reisverslagen:

01 November 2014

Weer thuis

29 Oktober 2014

Laatste dagen

24 Oktober 2014

Las Vegas

18 Oktober 2014

Tulare

09 Oktober 2014

Californie 2

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 4405

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 December 2014

Amerika

Landen bezocht: